O datorie de lungă durată, eforturi interne de colectare a creanțelor nereușite, clienți dificili sau chiar inaccesibili... Ei bine, nu sunteți singuri: 80% dintre companii se luptă să colecteze datoriile neplătite! Atunci când vi se întâmplă acest lucru, apelarea la competențele experților în colectare de creanțe este o strategie câștigătoare pentru a fi plătit înainte de a fi prea târziu. Rețineți acest lucru: 25% din datoriile neplătite duc la faliment.
Datoriile dvs. sunt scadente de (prea) mult timp
Zi de zi, zi de zi, afacerea dvs. presupune acordarea de credite clienților dvs. de pe piața internă și de la export; dar este o practică care vă expune la riscul de neplată sau de insolvență a clienților. Aveți o neplată care apare în rândurile contabile de ceva timp (acum prea mult timp) și (încă) nu reușiți să scăpați de ea?
Facturile neplătite reprezintă o amenințare serioasă la adresa fluxului de numerar și a sănătății financiare a afacerii dvs. Și, cu cât trece mai mult timp, devine și mai greu să colectezi restanțele! Dar nu trebuie să risipiți resurse umane și financiare valoroase pentru a vă colecta datoriile neplătite. Apelarea la experții în colectare poate fi o mișcare inteligentă dacă doriți să vă sporiți șansele de a vă colecta creanțele comerciale... înainte ca acestea să devină neîncasabile!
Când colectarea internă a creanțelor eșuează
Apeluri telefonice, scrisori, e-mailuri, memorii, hotărâri judecătorești, încă mai multe memorii, notificări oficiale... Așteptați (încă) ca facturile dumneavoastră neplătite să fie decontate, în ciuda a tot ceea ce ați făcut pe plan intern (și a tot timpul pierdut)?
Recuperarea creanțelor este o sarcină anevoioasă: necesită timp, bani, un volum mare de muncă, expertiză juridică specifică... și experiență! Recursul juridic este adesea un proces de lungă durată; jurisdicțiile locale diferă foarte mult de la o țară la alta (și sunt greu de stăpânit); iar comportamentele de plată sunt, de asemenea, foarte diferite în funcție de țară. Dacă vă aflați în această situație, să apelați la experți profesioniști în materie de colectare este o mișcare bună - și poate fi chiar o strategie avantajoasă pentru dumneavoastră.
Atunci când apelați la serviciile noastre de colectare, vă punem la dispoziție echipe 100% dedicate, rețeaua noastră mondială de parteneri juridici și experți cu cunoștințe detaliate despre legislația locală și internațională și despre orice probleme juridice specifice. Și mai bine, nu există niciun risc pentru dumneavoastră: plătiți doar atunci când vă recuperăm creanțele!
În cazul în care debitorul dvs. refuză să coopereze
Atunci când clientul dvs. refuză categoric să plătească, este dificil să găsiți o soluție (chiar și un rezultat amiabil). Dacă decideți să încredințați unui profesionist precum Coface sarcina de a vă colecta creanțele, echipele noastre vor interveni pe lângă clientul dumneavoastră pentru a înțelege motivele concrete ale întârzierii la plată. În același timp, vom analiza solvabilitatea sa financiară pentru a găsi cea mai bună soluție de plată.
Dacă clientul dvs. promite mereu că va plăti, dar nu-și onorează angajamentele, există o mare probabilitate să pierdeți foarte mult timp încercând să rezolvați situația. Iar acest lucru vă poate da o lovitură serioasă afacerii dvs... motiv pentru care vă sugerăm cu tărie să apelați la experți, cum ar fi Coface.
Dacă clientul dvs. nu vă răspunde la telefon
Un client care evită orice contact devine în curând un debitor problematic, adăugând un nivel suplimentar de dificultate la procesul de colectare, care poate transforma rapid o datorie neplătită într-o datorie rea.
Coface vă poate ajuta să vă localizați rapid clientul: baza noastră de date unică, cu acoperire globală, valorifică datele analizate în rolul nostru de lider mondial în domeniul asigurărilor de credit comercial și al informațiilor de afaceri. Odată ce v-am localizat debitorul, echipele noastre știu exact cum să îl abordeze și să se asigure că acesta își achită datoria cu prima ocazie.
După ce liniile de comunicare au fost restabilite, echipele noastre de la Coface își exploatează toate resursele pentru a ajunge la o soluție (de preferință amiabilă) cu clientul dumneavoastră. Și mai există un alt avantaj: atunci când apelați la ajutorul unei terțe părți precum Coface, vă recuperați datoriile neplătite, păstrând în același timp intacte relațiile de afaceri cu clientul dumneavoastră.
4 motive (bune) pentru a vă preda datoriile neplătite către Coface
- Colectare rapidă: în calitate de lider mondial în domeniul asigurărilor de credit comercial, serviciile de colectare ale Coface vă îmbunătățesc considerabil șansele de a fi plătit. Vă economisim timp, astfel încât să vă puteți concentra pe creșterea afacerii dvs. Luăm legătura cu debitorul în termen de 24 de ore de la confirmarea cererii dumneavoastră. Iar acest contact inițial poate fi urmat de vizite față în față, negocieri și proceduri legale, dacă este necesar.
- În întreaga lume: cu rețeaua noastră unică de 200 de experți locali și peste 250 de parteneri juridici internaționali, Coface vă colectează datoriile neplătite în 190 de țări, în conformitate cu normele de conduită profesională aplicabile în jurisdicțiile relevante. Aceste contacte locale se mândresc cu o înțelegere aprofundată a limbii, legislației, pieței și obiceiurilor de plată. Aveți un singur punct de contact, indiferent de țara debitorului. Acesta este responsabil de soluționarea cererii dumneavoastră de colectare, limitându-vă în același timp pierderile și minimizând perturbarea activităților dumneavoastră comerciale.
- Plătiți doar pentru sumele pe care le colectăm: în ceea ce privește procesul de colectare, Coface este plătită doar dacă avem succes... ceea ce înseamnă că este cu atât mai important să ne facem treaba în mod eficient (și pentru noi)!
- Protejați reputația companiei dvs.: deoarece un acord corect este mai bun decât un proces prost, negociatorii noștri experți lucrează în vederea găsirii unor soluții amiabile, așa cum se întâmplă în cazul a 90% din recuperările care ne sunt încredințate. Și mai există și avantajul suplimentar că acest proces ajută la menținerea unor bune relații de afaceri cu clientul debitor și vă păstrează imaginea de marcă.