Descoperiți GlobaLiner, noul serviciu al Coface pentru companiile multinaționale, conceput pentru a răspunde mai bine nevoilor acestora. Rămâneți la curent cu cele mai recente informații.
Coface Global Solutions
Grație unei rețele internaționale unice, a unei prezențe în peste 100 de țări și a 75 de ani de experiență în deservirea companiilor exportatoare, Coface însoțește astăzi peste 600 de clienți mari și este liderul mondial în asigurarea de credit pentru multinaționale. Coface Global Solutions, o structură organizațională și echipe dedicate, a fost înființată în 2012 pentru a oferi acestui tip de clienți un punct de acces central la Coface, beneficiind în același timp de serviciile și competențele locale ale echipelor.
Din cauza amprentei lor internaționale, marile companii trebuie să facă față unei complexități de reglementare din ce în ce mai mari, în timp ce cererile lor interne de eficiență operațională sunt în creștere. În acest nou mediu, Coface a decis să facă un pas înainte în adaptarea soluțiilor sale, prin lansarea noii sale oferte GlobaLiner, concepută exclusiv pentru clienții multinaționali.
Concret, GlobaLiner sprijină dezvoltarea companiilor multinaționale prin emiterea mai rapidă a contractelor și un control mai mare asupra polițelor de asigurare locale. Această nouă ofertă se bazează pe o investiție IT care permite utilizarea unei biblioteci globale de clauze, înregistrate în o sută de limbi și medii de reglementare.
Soluția noastră pentru multinaționale
- Karine Damman, Directorul Coface Global Solutions
Prin acest nou serviciu, Coface dorește să continue să sprijine clienții săi internaționali, asigurându-le dezvoltarea comercială, îmbunătățind în același timp performanța lor operațională. Partenerii multinaționali ai Coface vor beneficia de o propunere de valoare consolidată, care include:
- o rețea internațională care oferă servicii de asigurare de credit în peste 100 de țări,
- echipe dedicate de 220 de angajați în 7 regiuni, axate pe gestionarea programelor mari,
- un set de tablouri de bord pentru a controla acut riscul clienților,
- un sistem centralizat de negociere și, în prezent, acorduri contractuale care sunt mai coerente și permit creșterea eficienței.