Coface lansează API Portal, o nouă platformă digitală dedicată soluțiilor API

Această nouă platformă digitală, concepută de Coface, pune la dispoziția clienților și partenerilor săi de distribuție o gamă completă de API-uri (Application Programming Interfaces).

Portalul API al Coface a fost conceput în principal pentru managerii de credite și directorii financiari, care pot beneficia acum de serviciile și expertiza Coface din mediul lor de lucru (aplicații de afaceri, software specializat etc.) pentru a gestiona mai eficient riscul de credit comercial.

 

Acces imediat la serviciile și datele Coface oriunde în lume


Coface investește în acest domeniu cu scopul de a oferi clienților săi soluții digitale avansate de gestionare a riscului de credit, în conformitate cu cele mai bune standarde de piață.

Ușor de utilizat,Portalul API al Coface oferă în prezent 26 de produse API în domeniul asigurărilor de credit comercial sau al informațiilor de afaceri, cu acces la serviciile Coface și la date unice despre peste 188 de milioane de companii. Datorită acestor soluții, clienții Coface pot raționaliza anumite costuri (dezvoltare, întreținere), economisind timp și resurse.

 

Adresarea dezvoltatorilor pentru a oferi o experiență personalizată clienților


Celălalt scop al portalului API este de a răspunde nevoilor dezvoltatorilor IT ai clienților corporativi ai Coface, care sunt, de asemenea, părți interesate de soluțiile Grupului. Această platformă le permite acum să se conecteze cu ușurință la mediul Coface, dar și să conceapă API-uri personalizate, bazate pe caracteristicile specifice ale aplicațiilor lor de afaceri sau ale sectorului lor de activitate.

 

Conectivitatea clienților, o provocare cheie pentru Coface și clienții săi


La câteva luni de la lansarea Alyx, asistentul digital de gestionare a riscului de credit pentru asigurații săi, Coface își continuă inițiativele pentru a oferi clienților săi un nivel mai ridicat de conectivitate și pentru a-i sprijini în digitalizarea activităților lor.

Aceasta este o nouă etapă în parteneriatul pe care îl dezvoltăm cu clienții noștri. Conectivitatea este astăzi o parte esențială a experienței clienților, la fel cum era esențial pentru o companie să aibă propriul site web în anii 2000 sau să dezvolte propria aplicație mobilă. Aceste soluții răspund cerințelor din ce în ce mai mari ale părților noastre interesate pentru o mai mare eficiență, călătorii mai ușoare pentru clienți și dezvoltarea de noi oferte. Suntem convinși că conectivitatea este o modalitate majoră de a oferi o calitate mai bună a serviciilor pentru clienții noștri și de a ne diferenția pe piața noastră.

- Brice Tariel, Director de inovare al grupului