Chiar și cu cele mai bune eforturi posibile, știm că lucrurile pot merge prost.
Prin urmare, dacă sunteți nemulțumit de orice aspect al serviciilor noastre, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil.
Cum?
Puteți utiliza formularul nostru online. De asemenea, ne puteți contacta prin e-mail (complaint.romania@coface.com), deoarece uneori este mai ușor să scrieți un mesaj rapid.
Vă rugăm să vă asigurați că descrieți reclamația dumneavoastră, ce așteptați de la noi, numele, adresa și detaliile contractului (de exemplu, numărul poliței).
Angajamentul nostru
După ce ați trimis reclamația, vom face tot posibilul pentru a rezolva imediat problema. Dacă avem nevoie de mai mult timp pentru a investiga, vom:
- Vom confirma primirea reclamației dvs.
- Vă vom furniza un număr de referință
- Vom trimite un răspuns final într-un termen rezonabil
Protecția datelor personale